Verzending en ontvangst

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De dag waarop je bestelling wordt verzonden is afhankelijk van de beschikbaarheid van het product in ons magazijn en de drukte bij de pakketdiensten. In veel gevallen wordt een product binnen drie werkdagen geleverd. In verband met de bekende drukte bij de pakketdiensten kan het soms wat langer duren dan je van ons gewend bent. Dat hebben wij helaas niet in de hand. Onze pakketdienst doet zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk jouw kant op komt. 

Op feestdagen is ons magazijn en/of de transporteurs vaak gesloten of hanteren alternatieve openingstijden/verwerkingstijden. 
In de Decembermaand is het van oorsprong druk in de logistieke sector, hierdoor kunnen extra vertragingen ontstaan in de levering van een pakket. Hier hebben wij helaas geen invloed op, we vragen om je geduld in deze periode van het jaar. 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

De pakketbezorgingsdiensten waar wij mee samenwerken maken gebruik van een Track&Trace systeem. Hiermee kan je zien waar je pakket is. Ook informeert de pakketdienst je via een e-mail hoe laat het pakket wordt geleverd. Dat bericht ontvang je op de dag voor en de ochtend van de bezorging. De meeste pakketjes worden verzonden middels DPD. Op de website van de DPD kun je de bestelling volgen. 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een orderwaarde boven de € 50,- is de verzending binnen Nederland en België gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 5,95. 

Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren. Kan dat?

Heb je na het plaatsen van een bestelling een foutje ontdekt? In veel gevallen kunnen wij dit nog voor je oplossen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen. Het kan zijn dat de bestelling al is verwerkt in het magazijn, of dat deze al onderweg is naar het door jou opgegeven adres. In dat geval kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen aan je bestelling.

Ik heb een probleem/vraag omtrent de bezorging van mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Staat het antwoord op jouw vraag niet tussen de veelgestelde vragen? Neem contact met ons op en laat je bestelnummer achter. Wij gaan je vraag beantwoorden of het probleem achterhalen en het zo snel mogelijk oplossen.

Ik ben ontevreden over een product. Wat nu?

Als je ontevreden bent over een van onze producten dan zullen wij je zo goed mogelijk proberen te helpen. Neem gerust contact met ons op! Je kunt ons bereiken per e-mail klantenservice@amefa.nl of telefonisch op 055 368 1298 (lokaal tarief), op werkdagen van 08.00-17.00 uur. 

Ik mis onderdelen/het product is beschadigd. Wat nu?

Je bent blij met je nieuwe bestekset, maar je mist een lepel of komt een beschadiging tegen. Dat vinden wij heel vervelend! We lossen het graag zo snel mogelijk voor je op. Je kunt ons bereiken per e-mail klantenservice@amefa.nl of telefonisch op 055 368 1298 (lokaal tarief), op werkdagen van 08.00-17.00 uur. Zo kun je het nieuwe bestek houden en vullen wij aan waar nodig. 

Ik heb een andere vraag...

Heb je een andere vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op met onze klantenservice

Bestellen en betalen

Retouren en terugbetaling

Onderhoud en productinformatie